Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. nieruchomości, obronnych, obrony cywilnej i zarządzenia kryzysowego

Symbol oferty
K.2110.1.2016
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Abramów ul: Szkolna 2 21-143 Abramów
Data ogłoszenia
2016-11-04
Termin składania dokumentów
2016-11-18
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe, umożliwiające wykonywanie zadań na powyższym stanowisku

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych.
  3. Wykształcenie wyższe, umożliwiające wykonywanie zadań na powyższym stanowisku.                              
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  5. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.

 II. Wymagania dodatkowe:

  1. Dobra znajomość przepisów ustaw: o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o obronie cywilnej, ustawy o zarządzaniu  kryzysowym, Ustawy o  informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne, o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o ochronie przeciwpożarowej,  kodeksu postępowania administracyjnego oraz  umiejętność ich  interpretacji i stosowania.
  2. Biegła umiejętność  obsługi komputera, w szczególności pakietu Microsoft Office.
  3. Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy.
  4. Systematyczność, rzetelność, sumienność, komunikatywność.
Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości.
  2. Prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarowaniem i zarządzaniem nieruchomościami tworzącymi gminny zasób, w tym ich zbywaniem, oddawaniem w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, użyczenie i trwały zarząd.
  3.  Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
  4. Przeprowadzanie procedury nabycia gruntów na własność gminy. 
  5. Prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i podziałami nieruchomości oraz dotyczącymi rozgraniczenia.
  6. Nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych.
  7. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic.
  8. Opracowywanie planów i programów szkolenia obronnego oraz planu operacyjnego funkcjonowania gminy w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.
  9. Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru i akcji kurierskiej, prowadzenie spraw związanych z nakładaniem obowiązków świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony.
  10. Opracowywanie i aktualizacja planów OC oraz tworzenia i szkolenia formacji OC.
  11. Zaopatrywanie w sprzęt i środki w zakresie OC.
  12. Uczestniczenie w planowaniu, przygotowaniu i organizowaniu ewakuacji ludności w przypadku zdarzenia masowego.
  13. Realizacja zadań związanych z zapewnieniem procesu kierowania działaniami w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń, planowania, reagowania i usuwania skutków zagrożeń na terenie gminy.
  14. Opracowywanie i przygotowanie do zatwierdzenia gminnego planu zarządzania kryzysowego.
  15. Realizacja przedsięwzięć związanych z przeciwdziałaniem skutkom zdarzeń o charakterze terrorystycznym.
  16. Administrowanie systemami, sieciami informatycznymi i teleinformatycznymi w Urzędzie, w tym archiwizowanie zasobów elektronicznych.
  17. Nadzór nad naprawami i konserwacjami sprzętu komputerowego i sieci.
  18. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz prowadzenie ewidencji organizacji pozarządowych.
  19. Współpraca z jednostkami OSP w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego i funkcjonowania jednostek  na terenie gminy.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys – Curriculum Vitae.
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
    1. Oświadczenie  o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  4. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowychzawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
  6. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  7. Kserokopieświadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających staż pracy.
  8. Kserokopie innych dokumentówpotwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata mające związek z naborem, jeżeli kandydat nimi dysponuje.
  9. Kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata i poświadczającego obywatelstwo polskie.
Warunki pracy

Praca  na stanowisku ds. nieruchomości, obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w siedzibie Urzędu Gminy w Abramowie w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku UG w pomieszczeniu biurowym, wyposażonym standardowo.  Budynek nie jest wyposażony w  windę   i podjazd do wózków inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Abramowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej  6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście   w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 10), pocztą elektroniczną na adres: gmina@abramow.pl  w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko  ds. nieruchomości, obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego”,  w terminie do dnia  18 listopada 2016 r. do godz. 15.30.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r., poz. 902.)".

 

Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

                                                                                                                    Wójt Gminy

                                                                                                         mgr inż. Artur Chomiuk

Abramów, dnia 04 listopada 2016 r.                


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:  Administrator
Dodano do BIP dnia 04-11-2016 15:47:24