Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. drogownictwa i gospodarki komunalnej

Symbol oferty
K.2110.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Abramów ul: Szkolna 2 21-143 Abramów
Data ogłoszenia
2023-12-13
Termin składania dokumentów
2023-12-27
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie wyższe, techniczne lub administracyjne.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych.
  2. Wykształcenie wyższe, techniczne lub administracyjne.
  3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  4. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Co najmniej 2-letni staż pracy  w administracji samorządowej.

Wymagania dodatkowe:

  1. Biegła obsługa komputera, aplikacji pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych.
  2. Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostki samorządu gminnego wynikających z ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych.
  3. Znajomość zagadnień prawnych niezbędnych w pracy na aplikowanym stanowisku wynikających z ustaw: o drogach publicznych, prawo ochrony środowiska, prawo energetyczne, prawo wodne, prawo zamówień publicznych,   kodeks    postępowania administracyjnego, ustawy o działalności pożytku  publicznego i o wolontariacie oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw, w tym  przepisy BHP.
  4. Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy.
  5. Posiadanie prawa jazdy kategorii B.      
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie całokształtu spraw z zakresu dróg i komunikacji gminnej.
  2. Realizacja zadań z zakresu gospodarki komunalnej, w tym usług komunalnych i utrzymania infrastruktury technicznej.
  3. Prowadzenie spraw z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych, w tym opracowywanie wniosków do właściwych organów.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu zdrowia, kultury, sportu i turystyki.
  5. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
  6. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem centralnej ewidencji emisyjności budynków (CEEB).
  7. Prowadzenie punktu konsultacyjno-informacyjnego w zakresie realizacji programu „Czyste powietrze”.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys (CV).
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  5. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  8. Kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających staż pracy.
  9. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata mające związek z naborem, jeżeli kandydat nimi dysponuje.
  10. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych   jest obowiązany  do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  11. Podpisana klauzula informacyjna.
Warunki pracy
  1. Miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na I piętrze budynku Urzędu  Gminy w Abramowie, ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów oraz w terenie.
  2. Budynek jest wyposażony w podjazd do wózków inwalidzkich, windy nie posiada.
  3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym  przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
  4. Stanowisko pracy  wyposażone w sprzęt biurowy  (zestaw komputerowy z odpowiednim do zadań oprogramowaniem, drukarka i skaner) oraz środki łączności (telefon stacjonarny, poczta e-mailowa).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Abramowie w listopadzie  2023 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia)  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej  6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście   w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 14) lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. drogownictwa i gospodarki komunalnej” ,  w terminie do dnia 27 grudnia 2023 r. do godz. 12:00.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

List motywacyjny, życiorys (CV), kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna oraz wszystkie złożone oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata Za godność z oryginałem.

Abramów, dnia 13 grudnia 2023 r.

Wójt Gminy

mgr inż. Marek Kowalski

Załączniki
  • pdf 382 KB pobrano: 11 razy
  • pdf 179 KB pobrano: 18 razy
  • pdf 263 KB pobrano: 80 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:  Administrator
    Dodano do BIP dnia 13-12-2023 14:04:55