Samodzielny Referent Finansowy
wykształcenie wyższe o jednym z preferowanych profili: administracyjne lub ekonomiczne
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienia na danym stanowisku pracy,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie wykształcenia wyższego,
- znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, ustawy o finansach, przepisów dotyczących podatków, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy, Karty Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty
2) Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe o jednym z preferowanych profili: administracyjne lub ekonomiczne;
- co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą płacową;
- biegła znajomość obsługi pakietów biurowych i programu Płatnik;
- umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy;
- posiadanie następujących cech charakteru: komunikatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, staranność, odpowiedzialność.
- Sporządzanie, kompletowanie oraz odpowiednie przechowywanie dokumentacji w sprawach wiązanych ze stosunkiem pracy, ustalaniem wynagrodzenia za pracę i innymi świadczeniami przysługującymi pracownikom wszystkich jednostek obsługiwanych,
- Prowadzenie podteczek akt osobowych wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
- Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
- Aktualizacja danych dotyczących umów w systemie komputerowym VULCAN,
- Naliczanie wynagrodzeń dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
- Sporządzanie przelewów z potrąceń stałych – min. KZP,FM,PZU dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
- Rozliczanie absencji pracowników,
- Sporządzanie kartotek zasiłkowych pracowników CUW i wszystkich jednostek obsługiwanych,
- Zaliczkowe obliczanie podatku dochodowego od wynagrodzeń dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
- Sporządzanie miesięcznych odcinków z płac dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
- Sporządzanie przelewów z wynagrodzeń na ROR dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
- Sporządzanie przelewów do Urzędu Skarbowego podatku z wynagrodzeń pracowników dla wszystkich jednostek obsługiwanych,
- Sporządzanie rocznych kartotek zarobkowych pracowników dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
- Sporządzanie raportów i deklaracji miesięcznych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w programie PŁATNIK,
- Sporządzanie przelewów z deklaracji ZUS na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, chorobowe i zdrowotne, FEP, FP i podopiecznych GOPS,
- Przekaz elektroniczny miesięcznych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników i podopiecznych GOPS,
- Zgłoszenia i wyrejestrowania umów i zmian danych pracowników,
- Sporządzanie wydruków rocznych IMIR dla pracowników z raportów miesięcznych,
- Naliczanie i sporządzanie list wypłat ”13” dla pracowników jednostek obsługiwanych,
- Naliczanie średniej feryjnej i świadczenia urlopowego dla nauczycieli,
- Rozliczanie średniego wynagrodzenia nauczycieli zgodnie z art.30a Karty Nauczyciela,
- Rozliczanie pracowników z rocznego podatku od dochodów uzyskanych w danym roku kalendarzowym PIT 40, PIT 11, PIT-4R i przekazanie do Urzędu Skarbowego,
- Prowadzenie ewidencji z zakresu Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników szkół,
- Prowadzenie dokumentacji wynajmu lokali w DN- sporządzanie dowodów wpłat
- Prowadzenie rejestru pożyczek z Funduszu Mieszkaniowego dla pracowników szkół, rozliczanie pracowników z przyznanych pożyczek na listach płac,
- Dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki obsługującej i jednostek obsługiwanych,
- Dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zleconych przez kierownika CUW i kierowników/Dyrektorów jednostek obsługiwanych
- Prowadzenie składnicy akt i archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Prowadzenie kompleksowe PPK dla CUW i obsługiwanych jednostek
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika CUW lub Głównego Księgowego;
- życiorys zawodowy (CV);
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobisty (do pobrania ze strony BIP)
- klauzula informacyjna (do pobrania ze strony BIP)
- oświadczenie do naboru (do pobrania ze strony BIP)
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o niepełnosprawności;
- w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 22¹ Kodeksu Pracy oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o dokumentacjach aplikacyjnych na stanowisko Samodzielnego Referenta Finansowego (do pobrania ze strony BIP).
Uwaga: Życiorys zawodowy, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna oraz wszystkie złożone oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kandydaci zobowiązani są do podania numeru telefonu lub adresu e-mail, który niezbędny jest do poinformowania kandydata o spełnieniu przez niego wymagań formalnych.
- stanowisko pracy administracyjno-biurowe, wewnątrz pomieszczenia na parterze budynku Urzędu Gminy w Abramowie (brak podjazdu i windy, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze);
- praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie;
- praca na przemian w pozycji siedzącej i stojącej;
- kontakt z interesantami: bezpośrednie, telefoniczne, mailowe;
- warunki wynagrodzenia: zgodnie z obowiązującym w tym zakresie regulaminem.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na pełen etat, początkowo na podstawie umowy na czas określony.
W Centrum Usług Wspólnych w Abramowie na dzień 30 czerwca 2022 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zdrowotnej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi 0%.
Wymagane dokumenty aplikacje należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Abramowie, ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów ( budynek Urzędu Gminy w Abramowie, pokój nr 6) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – Samodzielnego Referenta Finansowego w Centrum Usług Wspólnych w Abramowie, ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów” w terminie do dnia 22 lipca 2022 roku do godziny 15³º. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze będzie prowadzony w dwóch etapach:
- I etap – formalny (ocena dokumentów pod względem kompletności i zgodności z wymaganiami formalnymi);
- II etap – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Abramowie.
Abramów, dnia 11 lipca 2022r.
Kierownik
Centrum Usług Wspólnych
mgr Barbara Mundzik
Dodano do BIP dnia 11-07-2022 15:13:30