Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

powrót do listy przetargów

Załącznik

Treść
Ogłoszenie nr 510013082-N-2020 z dnia 22-01-2020 r.
Urząd Gminy: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Abramów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500497-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 00053244100000, ul. ul. Szkolna  2, 21-143  Abramów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 8525016, e-mail gmina@abramow.pl, faks 81 8525016.
Adres strony internetowej (url): ugabramow.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Abramów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, położonych na terenie Gminy Abramów oraz dostarczenie worków foliowych do gromadzenia odpadów w ilości 90 000 szt. Szacunkowe ilości odpadów: 1. Odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) – 295,00 Mg 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (opakowania z papieru i tektury, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe, opakowania ze szkła, papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metale ) - 110,00 Mg - papier ( w tym opakowania z papieru i tektury) - metale i tworzywa sztuczne ( w tym opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania z metali, opakowania wielomateriałowe) -szkło 3. Odpady wielkogabarytowe - 20,00 Mg 4. Zużyte opony - 20,00 Mg 5. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 10,00 Mg 6. Zmieszane odpady z budowy, remontów – 8,00 Mg 7. Inne odpady nie ulegające biodegradacji, materiały izolacyjne, odpadowa papa, urządzenia zawierające freony – 5,00 Mg 8. Popiół – 40,00 Mg 9. Odpady ulegające biodegradacji - 7,00 Mg Powyższe dane są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów, worków jak i liczby gospodarstw mieszkańców . Szacowana ilość odpadów zmieszanych w okresie realizacji umowy będzie wynosiła do 295 Mg. Ilość ta została określona na potrzeby wykonania oszacowania wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości odbieranych odpadów bez prawa do dochodzenia roszczeń. Rzeczywista ilość odpadów przewidzianych do odbioru wynikała będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90513100-7
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 399541.64
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 605340.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 605340.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 611712.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administrator
dodano do BIP dnia 23-01-2020 09:44:44