Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

Dowóz i odwóz uczniów ze szkół z terenu gminy Abramów

Data ogłoszenia
2014-07-30
Termin składania ofert
2014-08-05 10:00
Treść

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH

RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO

1)       opis przedmiotu zamówienia:   Dowóz i odwóz uczniów ze szkół z terenu gminy Abramów

Usługa codziennego przewozu 275 uczniów z miejsca ich zamieszkania do szkół oraz ich odwóz po skończonych zajęciach w formie zakupu biletów miesięcznych.  Planowana dzienna liczba kilometrów -133 km Dowożenie obejmuje uczniów szkół podstawowych  w Abramowie, Wielkiem, Wielkolesie oraz Gimnazjum w Abramowie w okresie od 01. 09. 2014 r. do 26. 06. 2015 r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia   18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).

Dowóz oraz odwóz będzie odbywał się zgodnie z harmonogramem który stanowi załącznik do ogłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku szkolnego ( np. skrócenie lekcji czy zamknięcie szkoły, „odrabianie” zajęć) Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie powiadomiony przez Zamawiającego.

 

Do realizacji zamówienia potrzebny jest 1  autobus z ilością miejsc dostosowanych do liczby dzieci podanych w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 4

 

W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 1 godziny od powstania awarii, autobus spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. W przypadku nie zrealizowania przewozu, Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.

Rozliczenie usługi, następować będzie na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych i ceny podanej w ofercie.

Harmonogram i miejsce wsiadania opiekunów do autobusu zostanie uzgodniony z przewoźnikiem przed podpisaniem umowy wykonania zamówienia

 

Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do zapoznania się z istniejącymi trasami dowozu, warunkami na nich panującymi w tym głównie: szerokością dróg, siecią przystanków, lokalizacją miejsc nawrotu i wszystkich innych mających wpływ na możliwość wywiązywania się z przyjętych przez wykonawcę zobowiązań.

W ramach linii komunikacyjnych i utworzonych rozkładów czasów jazdy, Wykonawca może świadczyć usługi transportowe na rzecz innych osób z zastrzeżeniem, iż musi przede wszystkim zapewnić przewóz uczniom.

 

2)       termin wykonania zamówienia: 1 września 2014 – 26 czerwca 2015r

3)       warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

a)      posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy przedstawią licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób minimum na terenie województwa lubelskiego której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze zm.)

b)      posiadają wiedzę i doświadczenie;

warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

c)      dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

 warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz dostępnego autobusu – rok produkcji  1995 i młodszy -  z liczbą miejsc minimum 62, z aktualnymi badaniami technicznymi i ubezpieczeń OC pojazdów i NW 

d)      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp.

 

4)       wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

4.1   W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:

4.1.1        pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg załącznika nr 2 do siwz;

4.1.2        licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób minimum na terenie województwa lubelskiego o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze zm.)

 

4.1.3        wykaz dostępnego 1 autobusu – rok produkcji 1995 i młodszy – z liczną miejsc dostosowaną do liczby dzieci wg projektu rozkładu jazdy, z aktualnymi badaniami technicznymi i ubezpieczeń oc pojazdów i NW

               

 

4.2   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:

4.2.1        pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg załącznika nr 3 do siwz;

4.2.2        aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej  ewidencji  i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

 

5)     informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, zgodnie z wyborem Zamawiającego – faksem (nr 81 85 25 016) lub drogą elektroniczną - adres   zp.abramow@interia.pl (nie dot. oferty i dokumentów składanych wraz z ofertą, gdzie obowiązuje forma pisemna).

 

6)       wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie dotyczy

7)       termin związania ofertą: 30 dni od daty składania ofert

8)       opis sposobu przygotowywania ofert:

8.1   Wykonawcy zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu i załącznikach.

8.2   Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim.

8.3   Oferta oraz wszystkie wypełnione załączniki do oferty stanowiące oświadczenie wykonawcy muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez wykonawcę.

8.4   Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną ze strony wykonawcy.

8.5   Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

8.6   Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty

8.7   W przypadku przesłania oferty drogą pocztową za termin złożenia oferty przyjmuje się termin, w którym oferta (przesyłka) znalazła się w Urzędzie Gminy Abramów.

8.8   Ofertę należy złożyć zabezpieczoną, w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością przed upływem terminu otwarcia ofert

8.9   Oferta powinna być oznaczona w następujący sposób:

 „Oferta – przetarg nieograniczony na „Dowóz i odwóz uczniów ze szkół z terenu gminy Abramów”.

 

8.10         Wszystkie strony oferty muszą być ponumerowane, spięte w sposób trwały, zapobiegający możliwość zdekompletowania  zawartości oferty.

8.11         Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwraca niezwłocznie Wykonawcy.

 

9         miejsce oraz termin składania ofert: Urząd Gminy Abramów, ul. 22 Lipca 2, 21-143 Abramów. Termin składania ofert: 5 sierpnia 2014r do godz.10.00

10      opis sposobu obliczenia ceny:

10.1         Wykonawca w ofercie podaje cenę brutto (do dwóch miejsc po przecinku)  biletu miesięcznego która powinna uwzględniać wszystkie koszty poniesione przez Wykonawcę.

10.2         Wykonawca zobowiązany jest skalkulować średni koszt miesięcznego biletu przy założeniach:

 

a)     Liczba uczniów 275

b)     Planowana dzienna liczba kilometrów – 133 km  (przywozy 53km, odwozy 80km,

c)      Średnio 22 dni nauki miesięcznie (koszt miesięczny dowozu 1 ucznia);

d)     Należy przyjąć organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.):

     - początek roku szkolnego: 01. 09. 2014 r.

     - zimowa przerwa świąteczna trwa od 22. 12.2014 - 31. 12. 2014r.

     - ferie zimowe trwają 2 tygodnie od 02.02 – 15.02.2015 r.

  - wiosenna przerwa świąteczna od 02.04 – 07.04.2015 r.

     - koniec roku szkolnego 26. 06. 2015 r.

e)  Różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami,

f)     Niektórzy uczniowie korzystają z przewozu tylko w jedną stronę ( np. z miejscowości Michałówka)

g)    bezpłatny przewóz osób pełniących funkcję opiekuna uczniów

10.3         Cena określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianom.

 

11      opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:   Cena – 100%

12      informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:

Wykonawca którego oferta zostanie wybrana przed podpisaniem umowy przekaże Zamawiającemu informacje i dokumenty dotyczące:

12.1         wskazania lub wyznaczenia osób podpisujących umowę;

12.2         wskazania banku oraz numeru rachunku, na jaki mają być przekazane świadczenia pieniężne należne za wykonanie zamówienia;

12.3         ważnego ubezpieczenie pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków na minimalną sumę ubezpieczenia 4000.00 złotych

 

13      wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: nie dotyczy

14      istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: Projekt umowy stanowi załącznik nr 5

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.).

 

Wójt Gminy Abramów

mgr inż. Marek Kowalski

Abramów, dnia 30 lipca 2014r

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Administratordodano do BIP dnia 30-07-2014 11:57:33