Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. organizacyjno-kadrowych i obsługi Rady Gminy
Adres komórki
ul. Szkolna 2 21-143 Abramów p. Nr 10
Telefon
81 8525016
Fax
81 8525016 w. 47
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. organizacyjno-kadrowych i obsługi Rady Gminy
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30

p. nr 14

Obowiązki:

 

  1. Do podstawowych obowiązków na zajmowanym stanowisku należy :

- z zakresu organizacyjno-kadrowego:

1)      zapewnienie obsługi kancelaryjnej i techniczno – biurowej Wójta,

2)      przyjmowanie, wysyłanie, rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz – zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz prowadzenie jej ewidencji,

3)      nadzór nad prawidłowym stosowaniem Instrukcji kancelaryjnej,

4)      prowadzenie  akt osobowych  pracowników,

5)      przygotowywanie  dokumentacji  w sprawach związanych ze stosunkiem pracy,

6)      prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, książki wyjść służbowych i prywatnych,

7)      nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,  okresowych i kontrolnych przez pracowników,

8)      prowadzenie rejestru petycji, podań oraz innych pism terminowych wpływających do urzędu,

9)      prowadzenie rejestru delegacji,

10)  ewidencja kontroli wewnętrznych i zewnętrznych,

11)  przygotowywanie pomieszczeń i obsługa, w tym protokołowanie spotkań, zebrań organizowanych przez Wójta,

12)  prenumerata czasopism oraz zamawianie literatury fachowej dla pracowników,

13)  zamawianie i rejestracja stempli i pieczęci urzędowych oraz tablic informacyjnych,

14)  przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem, Zastępcą lub Sekretarzem, bądź kierowanie ich do właściwych pracowników,

15)  wykonywanie czynności z funkcją reprezentacyjną urzędu, dbałość o jego wygląd i estetykę,

16)  koordynowanie spraw związanych z odzieżą ochronną, w tym prowadzenie kartotek,

17)  prowadzenie archiwum Urzędu;

18)  pełnienie obowiązków redaktora BIP, bieżąca aktualizacja BIP,

19)  wnioskowanie do Powiatowego Urzędu Pracy o roboty publiczne, prace interwencyjne, staże pracy oraz współpraca w tym zakresie,

20)  organizacja i nadzór na osobami bezrobotnymi skierowanymi do pracy w Urzędzie,

- z zakresu obsługi organów gminy:

1)      wykonywanie czynności zapewniających Przewodniczącemu Rady sprawne kierowanie pracami Rady,

2)      obsługa kancelaryjno – biurowa Przewodniczącego Rady, komisji Rady Gminy,

3)      sporządzanie protokołów sesji i komisji Rady,

4)      zapewnienie terminowego doręczania radnym zawiadomień i materiałów na posiedzenie sesji i komisji Rady,

5)      kompletowanie i przygotowywanie materiałów pod obrady sesji i komisji wg ustaleń Przewodniczącego,

6)      prowadzenie ewidencji udziału radnych na posiedzeniach rady i komisji,

7)      prowadzenie zbioru uchwał Rady, rejestru wniosków i interpelacji radnych, przekazywanie interpelacji i wniosków radnych i komisji zgłoszonych do Wójta,

8)      gromadzenie dokumentacji dotyczącej realizacji uchwał Rady, interpelacji i wniosków radnych i komisji,

9)      organizowanie udziału radnych w seminariach, kursach, konferencjach itp.,

10)  zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzenia sesji, zebrań posiedzeń organów gminy i jednostek pomocniczych gminy,

11)  organizowanie dyżurów radnych prowadzenie dokumentacji z obsługi zebrań jednostek pomocniczych,

12)  przedstawianie interpelacji radnych, wniosków jednostek pomocniczych gminy do rozpatrzenia organom gminy wg właściwości i stanowiskom pracy Urzędu Gminy,

13)  współdziałanie z sołectwami gminy w zakresie przedsięwzięć na rzecz mieszkańców i sołectwa, obsługa zebrań z mieszkańcami, ewidencja sołtysów i protokołów z zebrań z mieszkańcami,

14)  organizacja wyborów sołtysów i członków rad sołeckich,

15)  przekazywanie uchwał Rady do publikacji i organom nadzoru,

16)  udostępnianie dokumentacji Rady i Komisji Rady do wglądu obywatelom zgodnie z uchwałami Rady i ustawy o dostępie do  informacji,

17)  przekazywanie aktów prawnych Rady na stanowiska pracy Urzędu Gminy celem ich realizacji,

18)  prowadzenie spraw organizacyjno-technicznych wyborów i referendów,

19)  rejestracja aktów prawnych Wójta i Rady Gminy,

20)  prowadzenie rejestru skarg na działalność organów Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych, nadzór nad terminowym załatwianiem skarg.

   16)realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
2017-01-20
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator
Dodano do BIP dnia:
2017-01-20