Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Referat Finansów, Budżetu i Podatków
Adres komórki
ul. Szkolna 2
21-143 Abramów
Telefon
81 8525016 w. 32, w. 36, w. 44
Fax
81 8525016 w. 47
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-05-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:
7;30 - 15;30
p. nr 11c
Obowiązki:
- Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków budżetu gminy.
- Ewidencja księgowa i rozliczanie podatku VAT – po centralizacji.
- Obsługa finansowa spraw socjalnych.
- Przygotowywanie przelewów do realizacji.
- Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami. odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
- Realizacja zadań z zakresu inwentaryzacji i majątku gminy.
- Realizacja zadan GKRPAiN.
- Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. wymiaru podatków
Godziny przyjęć i nr pokoju:
7.30 - 15.30
p. Nr 11a
Obowiązki:
- Ustalanie wymiaru podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli podstawy opodatkowania pod względem zgodności informacji ze stanem faktycznym – wystawianie nakazów płatniczych.
- Stosowanie ulg, umorzeń i obniżek w podatku rolnym oraz prowadzenie ewidencji.
- Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania.
- Wprowadzanie zmian w podstawach opodatkowania z uwagi na zmianę wielkości gospodarstwa.
- Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach stawek podatków i opłat lokalnych.
- Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i o dochodzie z gospodarstwa rolnego.
- Prowadzenie ewidencji budynków i gruntów poszczególnych gospodarstw rolnych oraz ich kontrola.
- Sporządzanie sprawozdań o pomocy publicznej.
- Prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
- Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości podatkowej i egzekucji
Godziny przyjęć i nr pokoju:
7.30 - 15.30
p. Nr 11a
Obowiązki:
- Pobór podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie.
- Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach ustalania inkasa inkasentów i wysokości ich wynagrodzenia.
- Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie podatków i opłat.
- Podejmowanie czynności egzekucyjnych w razie nieuregulowania w terminie należności i świadczeń stanowiących dochody budżetowe w zakresie poboru podatków i opłat: woda, ścieki, odpady komunalne.
- Wydawanie zaświadczeń z zakresu podatków i opłat.
- Rozliczanie wpłat za pobór wody i ścieków – obsługa księgowa.
- Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczanie się inkasentów.
- Prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
- Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej
Godziny przyjęć i nr pokoju:
7.30- 15.30
p. nr 11c
Obowiązki:
- Prowadzenie rachunkowości syntetycznej jednostki UG i GBP w Abramowie zgodnie z obowiązującymi zasadami.
- Prowadzenie ewidencji syntetycznej jednostki zgodnie z ustawąo rachunkowości i zakładowym planem kont.
- Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami, odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej inwestycji rozpoczętych na poszczególne zadania inwestycyjne, uwzględniając źródła finansowania i rodzaj nakładów.
- Prowadzenie księgowości dotyczącej Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych UG i GBP z dochodów i wydatków oraz sporządzanie sprawozdań finansowych.
- Przygotowywanie przelewów do realizacji.
- Uzgadnianie comiesięczne dochodów z księgowością podatków.
- Ewidencja księgowa zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
- Wykonywanie innych zadań zgodnie z właściwością rzeczową Referatu, w tym zadań w procesie przygotowań obronnych państwa, ochrony ludności, obrony cywilnej i organizowania systemu zarządzania kryzysowego.
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-11-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:
7:30 - 15;30
p. nr 11c
Obowiązki:
- Sporządzanie list płac pracowników UG i GBP.
- Naliczanie wypłat „13” dla pracowników.
- Obliczenie rocznego podatku PIT-11, PIT-40, prowadzenie ewidencji podatku dochodowego.
- Prowadzenie dokumentacji ZUS.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz sprawozdań finansowych (bilans, zestawienie zysków i strat, zestawienie zmian w funduszu).
- Rozliczanie podatku VAT i jego ewidencja księgowa.
- Prowadzenie rachunkowości syntetycznej gminy organu (dochody, wydatki), jednostki UG i GBP zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont.
- Przygotowywanie przelewów do realizacji.
- Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami. odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
- Prowadzenie ewidencji analitycznej inwestycji rozpoczętych na poszczególnezadania inwestycyjne, uwzględniając źródła finansowania i rodzaj nakładów. Prowadzenie księgowości dotyczącej Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych UG i GBP z dochodów i wydatków oraz sporządzanie sprawozdań finansowych.
- Uzgadnianie comiesięczne dochodów z księgowością podatków.
- Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.
(Pokaż pracowników archiwalnych)
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
2017-01-20
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator
Dodano do BIP dnia:
2017-01-20