Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Finansów, Budżetu i Podatków
Adres komórki
ul. Szkolna 2 21-143 Abramów
Telefon
81 8525016 w. 32, w. 36, w. 44
Fax
81 8525016 w. 47

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-05-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7;30 - 15;30

p. nr 11c

Obowiązki:
  1. Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków budżetu gminy.
  2. Ewidencja księgowa i rozliczanie podatku VAT  – po centralizacji.
  3. Obsługa finansowa spraw socjalnych.
  4. Przygotowywanie przelewów do realizacji.
  5. Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
  6. Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami. odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
  7. Realizacja zadań  z zakresu inwentaryzacji i majątku gminy.
  8. Realizacja zadan GKRPAiN.
  9. Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. wymiaru podatków
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30

p. Nr 11a

 

Obowiązki:
  1. Ustalanie wymiaru podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli podstawy opodatkowania pod względem zgodności informacji ze stanem faktycznym  – wystawianie nakazów płatniczych.
  2. Stosowanie ulg, umorzeń i obniżek w podatku rolnym oraz prowadzenie ewidencji.
  3. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania.
  4. Wprowadzanie zmian w podstawach opodatkowania z uwagi na zmianę wielkości gospodarstwa.
  5. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach stawek podatków i opłat lokalnych.
  6. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i o dochodzie z gospodarstwa rolnego.
  7. Prowadzenie ewidencji budynków i gruntów poszczególnych gospodarstw rolnych oraz ich kontrola.
  8. Sporządzanie sprawozdań o pomocy publicznej.
  9. Prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
  10. Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości podatkowej i egzekucji
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30

p. Nr 11a

Obowiązki:
  1. Pobór podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie.
  2. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach ustalania inkasa inkasentów i wysokości ich wynagrodzenia.
  3. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie podatków i opłat.
  4. Podejmowanie czynności egzekucyjnych w razie nieuregulowania w terminie należności i świadczeń stanowiących dochody budżetowe w zakresie poboru podatków i opłat: woda, ścieki, odpady komunalne.
  5. Wydawanie zaświadczeń z zakresu podatków i opłat.
  6. Rozliczanie wpłat za pobór wody i ścieków – obsługa księgowa.
  7. Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczanie się inkasentów.
  8. Prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
  9. Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30- 15.30

p. nr 11c

Obowiązki:
  1. Prowadzenie rachunkowości syntetycznej jednostki UG i GBP w Abramowie zgodnie z obowiązującymi zasadami.
  1. Prowadzenie ewidencji syntetycznej jednostki zgodnie z ustawąo rachunkowości i zakładowym planem kont.
  1. Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
  2. Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami, odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
  1. Prowadzenie ewidencji analitycznej inwestycji rozpoczętych na poszczególne zadania inwestycyjne, uwzględniając źródła finansowania i rodzaj nakładów.
  1. Prowadzenie księgowości dotyczącej Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  2. Sporządzanie sprawozdań budżetowych UG i GBP z dochodów i wydatków oraz sporządzanie sprawozdań finansowych.
  1. Przygotowywanie przelewów do realizacji.
  2. Uzgadnianie comiesięczne dochodów z księgowością podatków.
  3. Ewidencja księgowa zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
  4. Wykonywanie innych zadań zgodnie z  właściwością rzeczową Referatu, w tym zadań w procesie przygotowań obronnych państwa, ochrony ludności, obrony cywilnej   i  organizowania systemu zarządzania kryzysowego.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-11-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7:30 - 15;30

p. nr 11c

Obowiązki:

 

  1. Sporządzanie list płac pracowników UG i GBP.
  2. Naliczanie wypłat „13” dla pracowników.
  3. Obliczenie rocznego podatku PIT-11, PIT-40, prowadzenie ewidencji podatku dochodowego.
  4. Prowadzenie dokumentacji ZUS.
  5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych  oraz sprawozdań finansowych (bilans, zestawienie zysków i strat,  zestawienie zmian w funduszu).
  6. Rozliczanie podatku VAT i jego ewidencja księgowa.
  7. Prowadzenie rachunkowości syntetycznej gminy organu (dochody, wydatki), jednostki UG i GBP zgodnie z  ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont.
  8. Przygotowywanie  przelewów do realizacji.
  9. Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
  10. Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami. odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
  11.  Prowadzenie ewidencji analitycznej inwestycji rozpoczętych na poszczególnezadania inwestycyjne, uwzględniając źródła finansowania i rodzaj nakładów. Prowadzenie księgowości dotyczącej Funduszu Świadczeń Socjalnych
  12. Sporządzanie sprawozdań budżetowych UG i GBP z dochodów i wydatków oraz  sporządzanie sprawozdań finansowych.
  13. Uzgadnianie  comiesięczne dochodów z księgowością podatków.
  1. Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.

(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. ksiegowości
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
2017-01-20
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator
Dodano do BIP dnia:
2017-01-20