Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Finansów, Budżetu i Podatków
Adres komórki
ul. Szkolna 2 21-143 Abramów
Telefon
81 8525016 w. 32, w. 36, w. 44
Fax
81 8525016 w. 47

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-05-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7;30 - 15;30

p. nr 11c

Obowiązki:
  1. Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków budżetu gminy.
  2. Ewidencja księgowa i rozliczanie podatku VAT  – po centralizacji.
  3. Obsługa finansowa spraw socjalnych.
  4. Przygotowywanie przelewów do realizacji.
  5. Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
  6. Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami. odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
  7. Realizacja zadań  z zakresu inwentaryzacji i majątku gminy.
  8. Realizacja zadan GKRPAiN.
  9. Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. wymiaru podatków
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30

p. Nr 11a

 

Obowiązki:
  1. Ustalanie wymiaru podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli podstawy opodatkowania pod względem zgodności informacji ze stanem faktycznym  – wystawianie nakazów płatniczych.
  2. Stosowanie ulg, umorzeń i obniżek w podatku rolnym oraz prowadzenie ewidencji.
  3. Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania.
  4. Wprowadzanie zmian w podstawach opodatkowania z uwagi na zmianę wielkości gospodarstwa.
  5. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach stawek podatków i opłat lokalnych.
  6. Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i o dochodzie z gospodarstwa rolnego.
  7. Prowadzenie ewidencji budynków i gruntów poszczególnych gospodarstw rolnych oraz ich kontrola.
  8. Sporządzanie sprawozdań o pomocy publicznej.
  9. Prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
  10. Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości podatkowej i egzekucji
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30

p. Nr 11a

Obowiązki:
  1. Pobór podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie.
  2. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach ustalania inkasa inkasentów i wysokości ich wynagrodzenia.
  3. Wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie podatków i opłat.
  4. Podejmowanie czynności egzekucyjnych w razie nieuregulowania w terminie należności i świadczeń stanowiących dochody budżetowe w zakresie poboru podatków i opłat: woda, ścieki, odpady komunalne.
  5. Wydawanie zaświadczeń z zakresu podatków i opłat.
  6. Rozliczanie wpłat za pobór wody i ścieków – obsługa księgowa.
  7. Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe rozliczanie się inkasentów.
  8. Prowadzenie postępowań w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego.
  9. Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości finansowo-budżetowej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30- 15.30

p. nr 11c

Obowiązki:
  1. Prowadzenie rachunkowości syntetycznej jednostki UG i GBP w Abramowie zgodnie z obowiązującymi zasadami.
  1. Prowadzenie ewidencji syntetycznej jednostki zgodnie z ustawąo rachunkowości i zakładowym planem kont.
  1. Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
  2. Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami, odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
  1. Prowadzenie ewidencji analitycznej inwestycji rozpoczętych na poszczególne zadania inwestycyjne, uwzględniając źródła finansowania i rodzaj nakładów.
  1. Prowadzenie księgowości dotyczącej Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  2. Sporządzanie sprawozdań budżetowych UG i GBP z dochodów i wydatków oraz sporządzanie sprawozdań finansowych.
  1. Przygotowywanie przelewów do realizacji.
  2. Uzgadnianie comiesięczne dochodów z księgowością podatków.
  3. Ewidencja księgowa zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
  4. Wykonywanie innych zadań zgodnie z  właściwością rzeczową Referatu, w tym zadań w procesie przygotowań obronnych państwa, ochrony ludności, obrony cywilnej   i  organizowania systemu zarządzania kryzysowego.

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. księgowości
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-11-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7:30 - 15;30

p. nr 11c

Obowiązki:

 

  1. Sporządzanie list płac pracowników UG i GBP.
  2. Naliczanie wypłat „13” dla pracowników.
  3. Obliczenie rocznego podatku PIT-11, PIT-40, prowadzenie ewidencji podatku dochodowego.
  4. Prowadzenie dokumentacji ZUS.
  5. Sporządzanie sprawozdań budżetowych  oraz sprawozdań finansowych (bilans, zestawienie zysków i strat,  zestawienie zmian w funduszu).
  6. Rozliczanie podatku VAT i jego ewidencja księgowa.
  7. Prowadzenie rachunkowości syntetycznej gminy organu (dochody, wydatki), jednostki UG i GBP zgodnie z  ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont.
  8. Przygotowywanie  przelewów do realizacji.
  9. Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
  10. Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami. odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
  11.  Prowadzenie ewidencji analitycznej inwestycji rozpoczętych na poszczególnezadania inwestycyjne, uwzględniając źródła finansowania i rodzaj nakładów. Prowadzenie księgowości dotyczącej Funduszu Świadczeń Socjalnych
  12. Sporządzanie sprawozdań budżetowych UG i GBP z dochodów i wydatków oraz  sporządzanie sprawozdań finansowych.
  13. Uzgadnianie  comiesięczne dochodów z księgowością podatków.
  1. Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.

(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. ksiegowości
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
2017-01-20
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator
Dodano do BIP dnia:
2017-01-20