Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wójt Gminy
Adres komórki
ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów
Telefon
(0-81) 8525035
Fax
(0-81) 8525016 w. 47
Email


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Wójt Gminy
Okres obejmowania stanowiska:
od 2018-11-23
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7:30 - 15:30

pokój Nr 15

Obowiązki:

1.Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i kierowanie Urzędem Gminy.
2.Reprezentowanie Gminy i Urzędu Gminy na zewnątrz.
3.Prowadzenie gospodarki finansowej gminy, gospodarowanie funduszem płac i innymi funduszami.
4.Podejmowanie czynności w sprawach nie cierpiących zwłoki, związanych z bezpośrednim zagrożeniem interesu publicznego i mienia publicznego.
5.Wykonywanie uchwał Rady Gminy i przedkładanie sprawozdań z wykonywania tych uchwał.
6.Udzielanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych.
7.Ogłaszanie uchwał Rady Gminy, w tym uchwały budżetowej i sprawozdania z wykonania budżetu oraz przedkładanie uchwał Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej.
8.Uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych oraz wykonywanie zadań wynikających
z tych porozumień.
9.Wydawanie decyzji administracyjnych
w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.
10.Upoważnienie innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych
w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej.
11.Podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczenie innych osób do podejmowania tych czynności.
12.Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
13.Załatwianie wniosków posłów i senatorów RP.
14.Ustalanie regulaminu pracy Urzędu.
15.Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu.
16.Załatwianie skarg i wniosków dotyczących działalności Urzędu i jego pracowników.
17.Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy
18.Reprezentowanie gminy i jej organów
w postępowaniu sądowym, administracyjnym i przed organem administracji rządowej.
19.Podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone wobec innych podmiotów.
20.Wykonywanie zadań szefa Obrony Cywilnej
i kierowanie obroną cywilną na terenie gminy.
21.Podejmowanie działań w zakresie ochrony przed powodzią i usuwanie jej skutków.
 23.Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji Wójta przez przepisy prawa.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
2012-12-18
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2012-12-18