Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Samodzielny Referent Finansowy

Jednostka ogłaszająca
Centrum Usług Wspólnych ul. Szkolna 2 21-143 Abramów
Data ogłoszenia
2022-07-11
Termin składania dokumentów
2022-07-22
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe o jednym z preferowanych profili: administracyjne lub ekonomiczne

Wymagania związane ze stanowiskiem
  • Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienia na danym stanowisku pracy,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. posiadanie wykształcenia wyższego,
  7. znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, ustawy o finansach, przepisów dotyczących podatków, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy, Karty Nauczyciela, ustawy o systemie oświaty

2) Wymagania dodatkowe:

  1. wykształcenie wyższe o jednym z preferowanych profili: administracyjne lub ekonomiczne;
  2. co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej na stanowisku związanym z obsługą płacową;
  3. biegła znajomość obsługi pakietów biurowych i programu Płatnik;
  4. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy;
  5. posiadanie następujących cech charakteru: komunikatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, staranność, odpowiedzialność.
Zakres obowiązków
  • Sporządzanie, kompletowanie oraz odpowiednie przechowywanie dokumentacji w sprawach wiązanych ze stosunkiem pracy, ustalaniem wynagrodzenia za pracę              i innymi świadczeniami przysługującymi pracownikom wszystkich jednostek obsługiwanych,
  • Prowadzenie podteczek akt osobowych wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
  • Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
  • Aktualizacja danych dotyczących umów w systemie komputerowym VULCAN,
  • Naliczanie wynagrodzeń dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
  • Sporządzanie przelewów z potrąceń stałych – min. KZP,FM,PZU dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
  • Rozliczanie absencji pracowników,
  • Sporządzanie kartotek zasiłkowych pracowników CUW i wszystkich jednostek obsługiwanych,
  • Zaliczkowe obliczanie podatku dochodowego od wynagrodzeń dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
  • Sporządzanie miesięcznych odcinków z płac dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
  • Sporządzanie przelewów z wynagrodzeń na ROR dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
  • Sporządzanie przelewów do Urzędu Skarbowego podatku z wynagrodzeń pracowników dla wszystkich jednostek obsługiwanych,
  • Sporządzanie rocznych kartotek zarobkowych pracowników dla wszystkich pracowników jednostek obsługiwanych,
  • Sporządzanie raportów i deklaracji miesięcznych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w programie PŁATNIK,
  • Sporządzanie przelewów z deklaracji ZUS na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, chorobowe i zdrowotne, FEP, FP i podopiecznych GOPS,
  • Przekaz elektroniczny miesięcznych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników i podopiecznych GOPS,
  • Zgłoszenia i wyrejestrowania umów i zmian danych pracowników,
  • Sporządzanie wydruków rocznych IMIR dla pracowników z raportów miesięcznych,
  • Naliczanie i sporządzanie list wypłat ”13” dla pracowników jednostek obsługiwanych,
  • Naliczanie średniej feryjnej i świadczenia urlopowego dla nauczycieli,
  • Rozliczanie średniego wynagrodzenia nauczycieli zgodnie z art.30a Karty Nauczyciela,
  • Rozliczanie pracowników z rocznego podatku od dochodów uzyskanych w danym roku kalendarzowym PIT 40, PIT 11, PIT-4R i przekazanie do Urzędu Skarbowego,
  • Prowadzenie ewidencji z zakresu Funduszu Świadczeń Socjalnych dla pracowników szkół,
  • Prowadzenie dokumentacji wynajmu lokali w DN- sporządzanie dowodów wpłat
  • Prowadzenie rejestru pożyczek z Funduszu Mieszkaniowego dla pracowników szkół, rozliczanie pracowników z przyznanych pożyczek na listach płac,
  • Dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki obsługującej i jednostek obsługiwanych,
  • Dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zleconych przez kierownika CUW i kierowników/Dyrektorów jednostek obsługiwanych
  • Prowadzenie składnicy akt i archiwizacja dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie kompleksowe PPK dla CUW i obsługiwanych jednostek
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika CUW lub Głównego Księgowego;
Wymagane dokumenty
  • życiorys zawodowy (CV);
  • list motywacyjny;
  • kwestionariusz osobisty (do pobrania ze strony BIP)
  • klauzula informacyjna (do pobrania ze strony BIP)
  • oświadczenie do naboru (do pobrania ze strony BIP)
  • kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.         z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia oświadczenia            o niepełnosprawności;
  • w przypadku podania danych osobowych w zakresie szerszym aniżeli wynikający z art. 22¹ Kodeksu Pracy oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o dokumentacjach aplikacyjnych                    na stanowisko Samodzielnego Referenta Finansowego (do pobrania ze strony BIP).

Uwaga: Życiorys zawodowy, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna oraz wszystkie złożone oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kandydaci zobowiązani są do podania numeru telefonu lub adresu e-mail, który niezbędny jest do poinformowania kandydata o spełnieniu przez niego wymagań formalnych.

Warunki pracy
  • stanowisko pracy administracyjno-biurowe, wewnątrz pomieszczenia na parterze budynku Urzędu Gminy w Abramowie (brak podjazdu i windy, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze);
  • praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie;
  • praca na przemian w pozycji siedzącej i stojącej;
  • kontakt z interesantami: bezpośrednie, telefoniczne, mailowe;
  • warunki wynagrodzenia: zgodnie z obowiązującym w tym zakresie regulaminem.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko urzędnicze będzie zatrudniony na pełen etat, początkowo na podstawie umowy na czas określony.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W Centrum Usług Wspólnych w Abramowie na dzień 30 czerwca 2022 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zdrowotnej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi 0%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacje należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych w Abramowie, ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów ( budynek Urzędu Gminy w Abramowie, pokój nr 6) lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – Samodzielnego Referenta Finansowego  w Centrum Usług Wspólnych w Abramowie, ul. Szkolna 2, 21-143 Abramów” w terminie do dnia 22 lipca 2022 roku do godziny 15³º. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.                                                                                                              

Uwagi

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze będzie prowadzony w dwóch etapach:

- I etap – formalny (ocena dokumentów pod względem kompletności   i zgodności       z wymaganiami formalnymi);

- II etap – test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Abramowie.

Abramów, dnia 11 lipca 2022r.

Kierownik

Centrum Usług Wspólnych

mgr Barbara Mundzik

Załączniki
  • pdf 148 KB pobrano: 30 razy
  • pdf 179 KB pobrano: 38 razy
  • pdf 103 KB pobrano: 46 razy
  • pdf 83,1 KB pobrano: 59 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Barbara Mundzik
    Dodano do BIP dnia 11-07-2022 15:13:30