Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

Skarbnik Gminy

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Grażyna Kozieł Stanowisko:skarbnik gminy
Telefon:(0-81) 85 25 016 w. 36
Email:
Godziny przyjęć:codziennie w godz. 7.30 - 15.30
Obowiązki:1.Realizacja budżetu gminy, 2.Przekazywanie pracownikom i kierownikom jednostek organizacyjnych wytycznych do opracowania niezbędnych informacji związanych z projektem planu budżetowego, 3.Przygotowanie projektu budżetu, 4.Dokonywanie analizy budżetu i na bieżąco informowanie wójta o jego realizacji, 5.Dokonywanie kontroli finansowej i w tym celu przygotowanie i organizacja obiegu dokumentów finansowych, 6.Zapewnienie ochrony mienia komunalnego – ubezpieczenie, 7.Realizacja ustawy o finansach publicznych, o podatkach i opłacie skarbowej.
171 0
Anna Stasiak Stanowisko:skarbnik gminy
Telefon:(0-81) 85 25 016 w. 32
Email:
Godziny przyjęć:7.30-15.30
Obowiązki:1.Prowadzenie rachunkowości jednostki. 2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 3.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym. 4.Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. 5.Opracowywanie tabelaryczne i opisowe projektu budżetu. 6.Powiadamianie jednostek podległych o ujętych kwotach dla każdej jednostki w projekcie budżetu. 7.Opracowanie uchwały budżetowej z załącznikami i częścią opisową. 8.Powiadomienie kierowników jednostek podległych o ostatecznych kwotach przyznanych każdej jednostce. 9.Systematyczna analiza budżetu gminy, dokonywanie zmian, sporządzanie uchwał budżetowych dotyczących zmian budżetu, powiadamianie kierowników podległych jednostek o dokonanych zmianach. 10.Wprowadzenie zarządzeniem Wójta układu wykonawczego i dokonywanie zmian. 11.Ewidencja księgowa zmian planu dochodów i wydatków budżetu gminy na kontach pozabilansowych 991/0 i 992/0. 12.Ewidencja księgowa planu wydatków i wykonania planu wydatków jednostki budżetowej Urzędu Gminy na koncie pozabilansowym 980/J. 13.Kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań finansowych. 14.Sporządzanie sprawozdań zbiorczych budżetowych dla jst w okresach kwartalnych, na podstawie sprawozdań jednostkowych. 15.Sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych dla jednostek budżetowych, zakładów budżetowych. 16.Sporządzanie bilansu skonsolidowanego. 17.Szczegółowa analiza ewidencji analitycznej do konta 221,224, 224 itp. w okresach kwartalnych , celem prawidłowego ich ujęcia w sprawozdawczości budżetowej (należności, nadpłaty, zaległości itp.) 18.Ewidencja analityczna i księgowa prawnego zaangażowania wydatków budżetowych i jego ujęcie w sprawozdawczości budżetowej. 19.Ewidencja księgowa, comiesięczna, sprawozdań budżetowych podległych jednostek. 20.Ewidencja analityczna środków trwałych, amortyzacja, sporządzanie sprawozdań rocznych. 21.Ewidencja analityczna do kont 020, 071, 226. 22.Ewidencja księgowa do konta pozabilansowego 991/0- rozliczanie inkasentów. 23.Inwentaryzacja raz w roku w drodze weryfikacji i potwierdzenia sald wszystkich kont syntetycznych, które nie podlegają spisowi z natury. 24.Zamknięcie ksiąg pomocniczych na koniec każdego roku. 25.Opracowanie i aktualizacja polityki rachunkowości, procedur kontroli finansowej, instrukcji inwentaryzacyjnej, kasowej. V 26.Kierowanie pracą Referatu finansowo-księgowego. 27.Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.
172 0
Anna Stasiak Stanowisko:skarbnik gminy
Telefon:(0-81) 85 25 016 w. 32
Email:
Godziny przyjęć:

od poniedziałku do piatku w godz. 7.30-15.30

pokój nr 12


Obowiązki:

1.Prowadzenie rachunkowości jednostki.
2.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
3.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
4.Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
5.Opracowywanie tabelaryczne i opisowe projektu budżetu.
6.Powiadamianie jednostek podległych o ujętych kwotach dla każdej jednostki w projekcie budżetu.
7.Opracowanie uchwały budżetowej z załącznikami i częścią opisową.
8.Powiadomienie kierowników jednostek podległych o ostatecznych kwotach przyznanych każdej jednostce.
9.Systematyczna analiza budżetu gminy, dokonywanie zmian, sporządzanie uchwał budżetowych dotyczących zmian budżetu, powiadamianie kierowników podległych jednostek o dokonanych zmianach.
10.Wprowadzenie zarządzeniem Wójta układu wykonawczego i dokonywanie zmian.
11.Ewidencja księgowa zmian planu dochodów i wydatków budżetu gminy na kontach pozabilansowych 991/0 i 992/0.
12.Ewidencja księgowa planu wydatków i wykonania planu wydatków jednostki budżetowej Urzędu Gminy na koncie pozabilansowym 980/J.
13.Kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań finansowych.
14.Sporządzanie sprawozdań zbiorczych budżetowych dla jst w okresach kwartalnych, na podstawie sprawozdań jednostkowych.
15.Sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych dla jednostek budżetowych, zakładów budżetowych.
16.Sporządzanie bilansu skonsolidowanego.    
17.Szczegółowa analiza ewidencji analitycznej do konta 221,224, 224 itp. w okresach kwartalnych , celem prawidłowego ich ujęcia w sprawozdawczości budżetowej (należności, nadpłaty, zaległości itp.)
18.Ewidencja analityczna i księgowa prawnego zaangażowania wydatków budżetowych i jego ujęcie w sprawozdawczości budżetowej.
19.Ewidencja księgowa, comiesięczna, sprawozdań budżetowych podległych jednostek.
20.Ewidencja analityczna środków trwałych, amortyzacja, sporządzanie sprawozdań rocznych.
21.Ewidencja analityczna do kont 020, 071, 226.
22.Ewidencja księgowa do konta pozabilansowego 991/0- rozliczanie inkasentów.
23.Inwentaryzacja raz w roku w drodze weryfikacji i potwierdzenia sald wszystkich kont syntetycznych, które nie podlegają spisowi z natury.
24.Zamknięcie ksiąg pomocniczych na koniec każdego roku.
25.Opracowanie i aktualizacja polityki rachunkowości, procedur kontroli finansowej, instrukcji inwentaryzacyjnej, kasowej. V
26.Kierowanie pracą Referatu finansowo-księgowego.
27.Realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych i nadzwyczajnych.

173 0