Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Stanowisko ds. drogownictwa i gospodarki komunalnej
Adres komórki
ul. Szkolna 2 21-143 Abramów p. nr 6
Telefon
81 8525016 w. 42
Fax
81 8525016 w.47

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Brak przypisanych pracowników (Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. drogownictwa i gospodarki komunalnej
Okres obejmowania stanowiska:
od 2019-02-01 do 2019-03-03
Godziny przyjęć i nr pokoju:

godz. 7.30 - godz. 15.30

pokój nr 6, I piętro

Obowiązki:
  1. Do podstawowych obowiązków na zajmowanym stanowisku należy :

- z zakresu dróg:

1)      koordynowanie zadań w zakresie komunikacji gminnej,

2)      podejmowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz nadzór nad utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego na drogach gminnych,

3)      wykonywanie określonych zadań z zakresu transportu drogowego, nadzór nad utrzymaniem we właściwym stanie dróg gminnych, chodników i pasów drogowych,

4)      wydawanie zgody na zajęcie drogi lub pasa drogowego dróg gminnych,

5)      uzgadnianie dokumentacji technicznej w zakresie kolizji z drogami gminnymi,

6)      budowa, modernizacja, utrzymanie i ochrona dróg gminnych i chodników,

7)      prowadzenie ewidencji dróg gminnych,

8)      współpraca z zarządami dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych w zakresie spraw dotyczących utrzymania, modernizacji dróg na odcinkach przebiegających w granicach gminy,

9)      utrzymanie dróg i chodników we właściwym stanie w okresach zimowych

- z zakresu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy:

1)      prowadzenie zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,

2)      nadzór nad ochroną przeciwpożarową Urzędu,

3)      organizowanie szkoleń i dokonywanie kontroli w tym zakresie,

4)      prowadzenie rejestru wypadków przy pracy, w drodze do i z pracy.

- z zakresu pozyskiwania funduszy zewnętrznych:

1)      prowadzenie stałego monitoringu funduszy Unii Europejskiej oraz innych środków zewnętrznych i wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków na realizację projektów, mających na celu rozwój społeczno gospodarczy Gminy,

2)      przygotowywanie propozycji dotyczących zadań Gminy kwalifikujących się do wsparcia w ramach krajowych i europejskich funduszy pomocowych,

3)      merytoryczne przygotowywanie wniosków na uzyskanie finansowania inwestycji z zewnątrz,

4)      opracowywanie wniosków do właściwych organów o przyznanie funduszy i innych środków pozabudżetowych na terenie gminy,

5)      monitorowanie i ocena realizowanych projektów finansowych z funduszy Unii Europejskiej,

6)      prowadzenie ewidencji projektów związanych z pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na terenie Gminy,

7)      rozliczanie kosztów realizowanych zadań z obejmujących :

a)      zadania finansowe środków własnych,

b)      zadania finansowe z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.

- z zakresu gospodarki komunalnej:

1)      prowadzenie zadań własnych gminy w zakresie usług komunalnych, a w szczególności:

a)      dostawa wody,

b)      odprowadzanie i oczyszczanie ścieków komunalnych,

2)      budowa, utrzymanie i nadzór nad infrastrukturą techniczną gminy:

a)      wodociągami i ujęciami wody,

b)      oświetleniem ulic,

c)      kanalizacją i oczyszczalnią ścieków,

d)      przystankami i wiatami autobusowymi.

3)      nadzór nad budynkiem Urzędu Gminy,

4)      nadzór nad cmentarzami, w tym cmentarzami wojennymi,

5)      nadzór nad pracownikami publicznymi i interwencyjnymi.

- z zakresu działalności gospodarczej:

1)      prowadzenie ewidencji podmiotów gospodarczych,

2)      dokonywanie: wpisów, zmian, zawieszeń lub wykreśleń w CEIDG,

- z zakresu inwentaryzacji i majątku gminy:

1)      zaopatrzenie urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie w tym materiały biurowe i kancelaryjne,

2)      analiza kosztów funkcjonowania urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,

3)      prowadzenie gospodarki drukami i formularzami – zagospodarowanie, ewidencja i rozliczenie,

4)      prowadzenie gospodarki drukami ścisłego zarachowania, ich zamawianie, ewidencja i rozliczanie,

5)      prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej mienia Gminy.

- z zakresu zdrowia, kultury, sportu i turystyki:

1)      realizacja zadań należących do gminy z zakresu opieki zdrowotnej,

2)      współpraca z NFOZ oraz jednostkami administracji państwowej i samorządowej w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz stałego monitorowania stanu zabezpieczenia świadczeń zdrowotnych na terenie gminy,

3)      monitorowanie zwalczania chorób zakaźnych,

4)      przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań,

5)      współdziałanie ze stowarzyszeniami i instytucjami działającymi w dziedzinie kultury, sportu i turystyki,

6)      nadzór pod względem merytorycznym nad realizacją umów zawartych w trybie ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariatu,

7)      tworzenie warunków do upowszechniania kultury, rozwoju twórczości artystycznej oraz czynnych form spędzania wolnego czasu,

8)      podejmowanie przedsięwzięć w celu rozbudowy bazy kulturalnej, sportowej i turystycznej w gminie,

9)      koordynowanie spraw związanych z organizacją imprez sportowych, kulturalnych oraz rekreacyjnych,

10)  nadzorowanie gminnych instytucji kultury w zakresie działalności statutowej,

11)  nadzorowanie stowarzyszeń kulturalnych i kultury fizycznej w zakresie wydatków środków z budżetu gminy,

12)  przyjmowanie oświadczeń o organizacji zgromadzeń publicznych oraz sporządzanie decyzji o zakazie ich organizowania,

13)  prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem imprez masowych.

14)  prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury oraz wydawanie zezwoleń na organizację i prowadzenie publicznej działalności sportowej

15)  nadzór nad utrzymaniem mogił i pomników z okresu wojen,

   16)realizacja zadań obronnych, ochrony ludności i wynikających z sytuacji kryzysowych

        i nadzwyczajnych.

- z zakresu promocji gminy:

1)      gromadzenie informacji o Gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz,

2)      współorganizowanie imprez kulturalno – oświatowych,

3)      współpraca ze środkami masowego przekazu.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Młodszy referent ds. drogownictwa i gospodarki komunalnej
Okres obejmowania stanowiska:
od 0311-08-16 do 2019-01-31
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7.30 - 15.30


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
2017-01-20
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator
Dodano do BIP dnia:
2017-01-20