Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. księgowości finansowo-budżetowej

Symbol oferty
K.2110.1.2018
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Abramów ul: Szkolna 2 21-143 Abramów
Data ogłoszenia
2018-02-08
Termin składania dokumentów
2018-02-22
Wymagane wykształcenie
  1. Wykształcenie wyższe, umożliwiające wykonywanie zadań na powyższym stanowisku.                              
Wymagania związane ze stanowiskiem

 

Wymagania niezbędne

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych.
  3. Wykształcenie wyższe, umożliwiające wykonywanie zadań na powyższym stanowisku.                              
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  5. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.

 

  Wymagania dodatkowe:

  1. Dobra znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy  o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz  umiejętność ich  interpretacji i stosowania.
  2. Biegła umiejętność  obsługi komputera, w szczególności pakietu Microsoft Office.
  3. Dobra znajomość programów księgowych.
  4. Umiejętność prowadzenia dokumentacji księgowej.
  5. Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
  6. Systematyczność, rzetelność, sumienność, komunikatywność.
Zakres obowiązków
  1. Prowadzenie ewidencji dochodów i wydatków budżetu gminy.
  2. Ewidencja księgowa i rozliczanie podatku VAT  – po centralizacji.
  3. Obsługa finansowa spraw socjalnych.
  4. Przygotowywanie przelewów do realizacji.
  5. Sporządzanie na ostatni dzień każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald.
  6. Prowadzenie ewidencji analitycznej do konta rozrachunkowego z pracownikami. odbiorcami, dostawcami i konta pozostałych rozrachunków.
  7. Realizacja zadań  z zakresu inwentaryzacji i majątku gminy.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys – Curriculum Vitae.
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Oświadczenie  o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  5. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowychzawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
  7. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  8. Kserokopieświadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających staż pracy.
  9. Kserokopie innych dokumentówpotwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata mające związek z naborem, jeżeli kandydat nimi dysponuje.
  10. Kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata i poświadczającego obywatelstwo polskie.
  11. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa                       w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych  są obowiązani do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy

Typowa praca biurowa  na stanowisku ds. księgowości finansowo-budżetowej  w siedzibie Urzędu Gminy w Abramowie w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze w budynku Urzędu Gminy  Referat Finansów, Budżetu i Podatków w pomieszczeniu biurowym, wyposażonym standardowo.  Budynek nie jest wyposażony w  windę   i podjazd do wózków inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Abramowie w miesiącu styczniu 2018 r.  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej  6%.

Miejsce składania dokumentów

            Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście   w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 10), pocztą elektroniczną na adres: gmina@abramow.pl  w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko   ds. księgowości finansowo-budżetowej”,  w terminie do dnia  22 lutego 2018 r. do godz. 15.30.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

            Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)".

 

 

 

Abramów, dnia 08 lutego 2018 r.                

 

Uwagi

Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

Abramów, dnia 08 lutego 2018 r.   

Zastępca Wójta Gminy

dr inż. Michał Rola                                                                   


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:  Administrator
Dodano do BIP dnia 08-02-2018 12:30:18