Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Abramów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Stanowisko ds. księgowości finansowo-budżetowej

Symbol oferty
K.2110.1.2017
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Abramów ul: Szkolna 2 21-143 Abramów
Data ogłoszenia
2017-04-04
Termin składania dokumentów
2017-04-18
Wymagane wykształcenie
  1. Wykształcenie wyższe, umożliwiające wykonywanie zadań na powyższym stanowisku                             
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne

 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni  praw publicznych.
  3. Wykształcenie wyższe, umożliwiające wykonywanie zadań na powyższym stanowisku.                              
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  5. Kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Nieposzlakowana opinia.

 

 II. Wymagania dodatkowe:

  1. Dobra znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy  o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego oraz  umiejętność ich  interpretacji i stosowania.
  2. Biegła umiejętność  obsługi komputera, w szczególności pakietu Microsoft Office,.
  3. Dobra znajomość programów księgowych i płacowych,
  4. Umiejętność prowadzenia dokumentacji księgowej.
  5. Umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
  6. Systematyczność, rzetelność, sumienność, komunikatywność.           
Zakres obowiązków

     

  1. Prowadzenie rachunkowości  gminy jako organu i Urzędu Gminy jako jednostki budżetowej oraz Gminnej Biblioteki Publicznej.
  2. Prowadzenie rozliczeń pracowniczych (wynagrodzenia, składki ZUS, podatek dochodowy od osób fizycznych).
  3. Rozliczenie podatku VAT i jego ewidencja księgowa – po centralizacji.
  4. Obsługa finansowa spraw socjalnych.
Wymagane dokumenty
  1. List motywacyjny.
  2. Życiorys – Curriculum Vitae.
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Oświadczenie  o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  5. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowychzawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
  7. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  8. Kserokopieświadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających staż pracy.
  9. Kserokopie innych dokumentówpotwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata mające związek z naborem, jeżeli kandydat nimi dysponuje.
  10. Kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość kandydata i poświadczającego obywatelstwo polskie.
  11. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa                       w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych  są obowiązani do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy

Typowa praca administracyjno-biurowa  na stanowisku ds. księgowości finansowo-budżetowej  w siedzibie Urzędu Gminy w Abramowie w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy znajduje się na I piętrze w budynku Urzędu Gminy  Referat Finansów, Budżetu i Podatków w pomieszczeniu biurowym, wyposażonym standardowo.  Budynek nie jest wyposażony w  windę   i podjazd do wózków inwalidzkich.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Abramowie w miesiącu marcu 2017 r.  w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej  6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście   w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 10), pocztą elektroniczną na adres: gmina@abramow.pl  w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko   ds. księgowości finansowo-budżetowej”,  w terminie do dnia  18 kwietnia 2017 r. do godz. 15.30.

 

Uwagi

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

            Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)".

 

Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odwołania naboru bez podania przyczyny.

 

Abramów, dnia 04 kwietnia 2017 r.                

 

                                                                                              Wójt Gminy 

                                                                                      mgr inż. Artur Chomiuk


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:  Administrator
Dodano do BIP dnia 04-04-2017 09:33:36